Avatar billede krea Praktikant
14. april 2009 - 23:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backupløsning til server

Jeg leder efter en backupløsning til min server, der kan følgende:

Tage løbende backup af min server (som står i udlandet) hver 3. time, uden at min lokale bærbar her i dk er tændt. Backupstørrelse ca. 300 mb.

Dvs. at backuppen tages direkte fra min server til udbyderens harddisk.
Avatar billede krea Praktikant
14. april 2009 - 23:50 #1
Skal primært bruge det til backup af mysql dataase.
Avatar billede lassebm Nybegynder
15. april 2009 - 09:17 #2
Du kan lave et cronjob der laver et mysql dump, og overføre filen via ftp, eller ssh/sctp til en server/computer et andet sted.
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. april 2009 - 14:08 #3
Hej

Du kan f.eks. overveje at bruge remote backup løsning. Jeg bruger selv denne udbyder og de har backup løsning - http://www.unitspeed.dk/produkter/remotebackup.htm

De tilbyder gratis prøve periode. Det kunne måske være en løsning.
Avatar billede krea Praktikant
16. april 2009 - 19:45 #4
Jeg fandt selv en løsning: nordic backup
Avatar billede agustgudbjornsson Nybegynder
19. maj 2010 - 08:56 #5