Avatar billede zipkre Nybegynder
14. april 2009 - 20:17 Der er 2 kommentarer

Elev som grafisk designer

Hey alle :)

I et desperat forsøg på at hjælpe min kæreste med med at få en elevplads, prøver jeg nu her på forum..

Hun er en af de få som er blevet optaget på kvote 2, uden en læreplads og vi har ledt alle steder. (google, diverse job sider ovs)

Er der nogle som har nogle gode forslag til hvor man finder en elevplads som grafisk designer?

Alle foreslag er meget velkommende :)
Avatar billede zipkre Nybegynder
14. april 2009 - 20:21 #1
Skal lige siges at det er i københavns området.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
15. april 2009 - 02:29 #2