Avatar billede JAA1972DK Praktikant
14. april 2009 - 19:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webcamstreaming på hjemmeside med ASP.

Hej Eksperter

Er der nogle af jer der ved hvordan, jeg kan streame mit webcam ud på min hjemmeside, som køre på Unoeuros webhotel med asp.

Hvad skal der til, og ligger i måske inde med en kode jeg må downloade fra, ville dette være perfekt.

På forhånd tak
Avatar billede martchap Nybegynder
14. april 2009 - 20:31 #1
Det kan helt sikkert lade sig gøre - nu har jeg ikke særlig meget forstand på  asp, men du får både brug for et program på den maskine webcam'et er sat til, og så et slags interface fra din webside.. Det er jo så op til dig hvordan du griber det an, men hvis det ikke er vigtigt at billedet er 25fps, så kunne du  jo lave en slags klient/server, hvor din web spørger din server efter et billede når det er nødvendigt..
Avatar billede JAA1972DK Praktikant
14. april 2009 - 20:34 #2
Tak for svaret martchap, jeg venter lige og ser om der kommer flere forslag.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
14. april 2009 - 22:27 #3
- Windows Media Encoder
- Din hjemmeside / (D)HTML miljø
- En fast IP adresse hvorfra streamet kan leveres via din hjemmeside
Avatar billede JAA1972DK Praktikant
15. april 2009 - 21:10 #4
Har fundet en løsning selv - Lukker.