Avatar billede juliekam Nybegynder
14. april 2009 - 13:14 Der er 1 kommentar

Outlook starter ikke

For ca. 14 dage siden, begyndte min outlook 2007 på xp at strejke. Den starter ikke op. Den kører på terminal/exchange. De andre brugere har ingen problemer.

Som oftest åbner outlook og viser mapper, men i boksen hvor mail skal vises, står kun "indlæser".

Jeg har forsøgt at køre som administrator, vi har genstartet exchangeserveren, men intet synes at virke. Jeg har godt nok frygtelig mange mails, men det kan vel ikke være det. Hvad f..... gør jeg for at få det startet igen?
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. april 2009 - 20:45 #1
Prøv at logge på som administrator, omdøb din brugerprofilmappe, log af, og log på som dig selv igen.
Så tvinger du windows til at oprette en ny profilmappe i dit brugernavn. Mange gange løser det problemer med brugerdedikerede applikationer.
/ptj_11