Avatar billede kattemor Nybegynder
14. april 2009 - 11:57 Der er 6 kommentarer

problem med min email

der er en fejl på min email adresse når jeg skal sende mail kommer den retur til migjeg håber at i kan hjælpe mig med den jeg håber at høre fra jer tak for hjælpen

  venligst yrsa petersen
Avatar billede b-and Novice
14. april 2009 - 12:02 #1
Som jeg opfatter dit spørgsmål så er det Postmaster der returnerer dine mail.

Det kunne godt tyde på at du ikke får skrevet den rigtige modtager adresse - og så kommer de nemlig retur.

Så check at adresserne er helt rigtige…
Avatar billede vejmand Juniormester
14. april 2009 - 12:27 #2
Skriv fejlmeldingen ordret herind, så er det lidt lettere at hjælpe.  :-)
Avatar billede follmann Novice
14. april 2009 - 12:27 #3
Kan du ikke lige skrive, hvad du får af fejlmeddelelse, når den kommer retur?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. april 2009 - 12:28 #4
Samt hvilket e-mail program du bruger....
Avatar billede thov Forsker
14. april 2009 - 16:19 #5
Fjern links, billeder og vedhæftede filer fra mailen, og send den igen - så kommer den nok igennem.
Modtager har sikkert, af sikkerhedsgrunde, blokeret for den slags, specielt hvis det er et firma som er modtager.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. april 2009 - 14:28 #6
kattemor >> Har du droppet det igen, eller hvad???