Avatar billede jyde.dk Nybegynder
13. april 2009 - 21:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Chip til Wii

Hejsa

kort spørgsmål...hvilken chip vil I anbefale til nyindkøbt Wii ?

/p
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. april 2009 - 21:12 #1
Hej..

En WiiKey Bootchip

LINK www.gamers-shop.dk
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. april 2009 - 21:14 #2
LINK mm-konsol.dk

LINK www.chip-kolding.dk
Avatar billede jyde.dk Nybegynder
13. april 2009 - 22:36 #3
jeg har brug for et råd vedr. valg af chip..... ikke links til forskellige hjemmesider.

/p
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. april 2009 - 22:49 #4
hvilken model har du ?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. april 2009 - 22:55 #5
LEH-XXXXXXX
Avatar billede jyde.dk Nybegynder
14. april 2009 - 09:50 #6
Har ikke købt endnu, så det vil være den der er på gaden nu

/p
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
14. april 2009 - 18:54 #7
Den nyeste er "D2C/D2E" model Serienummer fra "LEH-1347xxxx"

"Wiikey 2" BootChip

Info
    *    Understøtter alle chipset versioner: DMS, D2A, D2B, D2C, D2C-2 and D2E chipsets
    * Understøtter alle regioner: USA, JAP, PAL og KOREA
    * 6 ledninger installation!
    * Direkte opstart Wii og Gamecube original, import, and backup discs
    * Suberb media compability; virker med de fleste DVD skiver, inklusiv DL, og fabriksfremstillet 'silvers'
    * Virker med de fleste 'problem' spil såsom SMG, SSBB, Mario Kart m.v.
    * Kan konfigureres og opdateres via DVD

    * Compatible with D2B "cut pin" drives (does not require the cut pins to be connected)
    * Fully configurable and updatable via DVD
    * Advanced automatic region detection with fallback (works even if a drive is changed to a different region Wii)
    * Region override for Wii and Gamecube games
    * Direct Boot of Wii original, import, and backup games
    * Direct Boot of Gamecube original, import, and backup games
    * Direct boot of homebrew in GC mode
    * Supports multi-disc games, DVD-R, +R, +RW (no bitsetting required)
    * Supports Dual Layer
    * Supports factory made 'silvers', even with incorrect header data
    * Supports, SMG, SSBB, Mario Kart and other 'problem' titles
    * Streaming audio-fix for Gamecube games
    * Diskspeed configurable via DVD, with separate settings for different media types
    * Recovery mode makes it impossible to brick the chip with a bad flash
    * 8Mbit onboard flash for storing data and applications
    * Rock solid performance with 3.3V FPGA core and high quality components
    * Multifrequency Ringpiece Oscillators (MRO) for optimum performance, even with problem drives
    * Onboard status LEDs
Avatar billede jyde.dk Nybegynder
19. april 2009 - 22:12 #8
Jeg går efter en chip der ikke skal loddes

smider du lige et svar....så jeg kan lukke spørgsmålet.

/p
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. april 2009 - 00:09 #9
ok..
Avatar billede rodey76 Nybegynder
09. november 2009 - 23:35 #10
Hvorfor ik bare softmod din wii??

Det kan klares ganske gratis..

Kig på www.WIISOFTMOD.DK