Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
13. april 2009 - 16:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lav hjemmeside gratis?

Hej alle eksperter

Jeg ville gerne lave en hjemmeside for sjov så det skal ikke være en der skal koste noget har i nogle gode bud på hvordan man laver det ?? jeg har prøvet www.webs.com men der er banner på. Er der en side man kan lave en gratis hjemmeside fra som der ikke kommer banner på ?
Avatar billede CCodam Nybegynder
13. april 2009 - 16:19 #1
http://www.frac.dk/ skulle være et godt sted at starte :)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
13. april 2009 - 17:58 #2
ok
tak for kommentaren men kan du ikke lige skrive et svar :) du får kun 5 point men det er det hele jeg har :(
Avatar billede CCodam Nybegynder
13. april 2009 - 18:04 #3
Jo det kan jeg da godt, og det er helt iorden :)

Nu må du endelig skrive, hvis du har brug for hjælp til andre ting i dit projekt :)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
13. april 2009 - 18:56 #4
det skal jeg nok men jeg har lige lavet et spørgsmål link:
http://www.eksperten.dk/spm/871530
se lige om du kan hjælpe CCodam :)
Avatar billede stumpz Nybegynder
13. juni 2009 - 14:38 #5
prøv evt med www.msevent.dk
Avatar billede craditec_com Nybegynder
07. maj 2010 - 22:51 #6
Hej jeg har en webserver til rådighed som jeg godt vil dele med dig
jeg vil tilbyde dig sub-domæne hjemmeside program/cms system og masser af serverplads UDEN REKLAMER kontakt mig hvis du er interreseret

admin@craditec.com

craditec.com
Avatar billede Freewebsite Nybegynder
07. december 2010 - 10:26 #7
Du kan også lave en gratis hjemmeside på http://www.Freewebsite.dk som er uden reklamer eller bannere.