Avatar billede Poulsen1234 Nybegynder
13. april 2009 - 15:48 Der er 4 kommentarer

Hvordan laver man et online fodbold manager spil?

Hvordan laver man et online fodbold manager spil? Ligesom Virtualmanager.com, hattrick.org og sådan nogle??? Kan alle og enhver gøre det?
Avatar billede hkb-x Nybegynder
13. april 2009 - 16:36 #1
altså drommeholdet.dk har 5-8 mennesker ansat så vidt jeg husker og de har udviklet siden 2003 eller sådan noget så det er et størrer projekt.

men deter jo det lækre ved it, alle kan gøre lige det de vil.
Avatar billede Poulsen1234 Nybegynder
13. april 2009 - 19:26 #2
Jamen, hvordan?
Avatar billede keysersoze Guru
13. april 2009 - 19:55 #3
det vil være en større omgang at forklare hvordan uden at kende til din baggrund - men kort fortalt så er de vigtigste ting at have fantastisk godt styr på et programmeringssprog (fx ASP.NET) og opbygning af en korrekt databasestruktur, dernæst vil design, brugervenlighed osv komme ind i billedet.

Så, alle og enhver kan gøre det men det kræver noget teknisk snilde og masser af tid.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2009 - 09:55 #4
lukketid?