Avatar billede Hare45 Nybegynder
13. april 2009 - 14:11 Der er 2 kommentarer

Computer køre men skærm vil ikke starte

Hej eksperter.

Jeg har samlet en maskine af både nye og ældre ting, først fik jeg et bundkort af en ven som jeg satte i men det virkede ikke. så jeg satte det gammle i det virkede heller skræmen står i standby konstant. Det gammle bundkprt virkede inden da.

Jeg har prøvet at tage alt fra så det kun sKÆRMKORT der er sat til bundkortet samt strøm (hjalp ikke)
Har også prøvet med flere graffikort

Når jeg starter maskinen starter blæseren til CPU'en og blæseren på skærmkortet op, men som sagt starter skærmen ikke op, den forbliver i standby tilstand, der kommer heller ikke nogen bib lyde fra computeren, hvad kan være galt.

Venlig hilsen
hare45
Avatar billede bkb12071 Nybegynder
13. april 2009 - 14:26 #1
og du er sikker på at du har sat alle de stik på som skal på bundkortet....ved godt det måske er et dumt spg.? men har været ude for det samme, hvor jeg manglede et stik...ellers kan du prøve hvis det er der at sætte skærmen til det onboard...som sagt hvis det er der?

mvh
Avatar billede Hare45 Nybegynder
13. april 2009 - 14:34 #2
Jeg mangler et stik men det kan ikke være nogen steder i bundkortet. Har næsten prøvet alt !