Avatar billede nozferatu Nybegynder
13. april 2009 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Belkin 54g og tråløs netværk

Hej alle, jeg prøver desperat at sætte et trådløst netværk op på min kærestes bærbare computer, men kan ikke få det til at virke.

Vista ser ganske fint det tråløse netværk, som hedder Belkin54g, men siger det er et usikkert netværk. Går jeg ind og prøver at ændre det til WPA eller lignende siger Vista at "De netværksindstillinger der er gemt på denne computer, stemmer ikke overens med kravene for netværket".

Det skal også lige siges, at jeg ikke har kunnet få kontakt med min Belkin54g router. Når jeg taster ip adressen 192.168.2.1, får jeg bare en besked om at adressen ikke kan hentes.

Jeg tror selv at det er fordi jeg ikke har været inde og sætte det op som sikkert netværk. Men hvordan dælen gør man det når man ikke kan få fat i sin router ???
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2009 - 12:17 #1
Lav dog en "restart" af den router og kør så med usikkert netværk imedens du eksperimenterer
Avatar billede follmann Novice
14. april 2009 - 20:37 #2
For at få adgang til din router igen, skal du have netkabel sat i fra computeren. Man må ikke konfigurere den trådløst.

Hvis du i Vista kommer ind til de trådløse instillinger, må du kunne finde din forbindelse til routeren. Den skal du slette og så søge efter en ny forbindelse. Men vent med at søg efter ny forbindelse, indtil du har alle instillinger på plads i routeren.
Avatar billede nozferatu Nybegynder
29. september 2009 - 14:09 #3
Lukker