Avatar billede juk24000 Nybegynder
12. april 2009 - 23:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Design af logo (ja, overskriften er set før :) )

Jeg skal have designet et logo til min hjemmeside, og er, hvis jeg selv skal sige det, ret ferm med papir og blyant, men jeg har aldrig nogensinde arbejdet med hverken photoshop, imageready eller lign.

Jeg har tegnet logoet på papir, scannet det ind, og farvelagt det i paint (ja amatør-stilen, men kender ikke til andet :))

Jeg har det nye photoshop liggende, men jeg søger enten en tutorial til hvordan jeg får tegnet det ind når nu jeg har en rå-udgave, eller en der vil være så venlig at give en hånd!

Logoet som det er nu ses her:

www.proinmotion.dk/anti.bmp

Og så har jeg hørt at det kunne være en fordel at lave i vektor, så man kan justere størrelse osv. bagefter?

På forhånd tusind tak for jeres hjælp!
Avatar billede juk24000 Nybegynder
12. april 2009 - 23:23 #1
Det virkede åbenbart ikke som link, prøver igen:

http://proinmotion.dk/anti.bmp
Avatar billede fusion-it Nybegynder
13. april 2009 - 09:43 #2
Hej Juk

Hvis du vil selv prøv her:
http://www.good-tutorials.com/
Husk at søge i PS tuts :)

Ellers mail mig så skal jeg lave dig et logo til en fair pris :)

MvH
Allan
al@fusion-it.eu
Avatar billede Darkhewy Nybegynder
14. april 2009 - 16:38 #3
Her har du den i stor :-), håber den kan bruges.
http://img8.imageshack.us/img8/7479/logotgr.png
Mvh
Anders
Avatar billede juk24000 Nybegynder
15. april 2009 - 17:50 #4
Det ser sku godt ud :)

Hvad har du lavet det i? Hvordan hvis man skulle have lidt skygge eller effekt på? :) Så det ser lidt mere smart ud proff. ud
Avatar billede Darkhewy Nybegynder
15. april 2009 - 20:06 #5
Jeg har lavet det i Photoshop.

Jeg synes det øddelæger enkeltheden i logoet hvis der kommer skygge på :/

men smag og behag, her er den:
http://img18.imageshack.us/img18/3443/logomskygge.png
Avatar billede juk24000 Nybegynder
18. april 2009 - 16:48 #6
Jeg tænkte faktisk heller ikke på skygge i den facon.. Nærmere at der skulle komme "skygge" på, sådan at logoet (hhv. den grå og den grønne farve) fadede fra en mørk til en lysere fra top til bund. Eller noget i den stil. Bare for at gøre det lidt mere spændende :)

Og så syntes jeg det ser lidt underligt ud at den har sådan en lille spids ved snuden, men den kan vel fjernes :)

Ellers ser det super godt ud!
Avatar billede Darkhewy Nybegynder
18. april 2009 - 17:18 #7
Sidste skud fra stammen, take it or leave it.

http://img15.imageshack.us/img15/3443/logomskygge.png
Avatar billede juk24000 Nybegynder
19. april 2009 - 15:09 #8
Smukt! Du får hermed dine point :D

Tusind tak for hjælpen!