Avatar billede Slettet bruger
12. april 2009 - 19:47 Der er 10 kommentarer

HJÆLP! Kan ikke synkronisere min ipod!

Hver gang jeg prøver at synkronisere min ipod nano i itunes står der: "Ipod kan ikke synkroniseres. Den nødvendige fil findes ikke"
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
12. april 2009 - 20:13 #1
Du kan forsøge at gendanne den. Det er der en knap til i iTunes midt på forsiden for din iPod.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2009 - 22:17 #2
Okay har prøvet det men efter den har gendannet ipod'en og er ved at sætte musikken ind på den igen, stopper den cirka halvejs og giver den samme besked...
Avatar billede mstorgaard Praktikant
12. april 2009 - 23:20 #3
Så lader det til, at der er noget galt med en eller flere af dine sange. Kan du se, hvilken sang den går i stå ved?

Har du forresten også opdateret iPod'en? Der er en knap lige over Gendan-knappen.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2009 - 10:48 #4
Jeg har lige prøvet at gendanne den igen fordi at jeg er kommet i tvivl om den var blevet rigtig gendannet sidste gang. For når man gendanner den står der at alt medie fra ipod'en vil blive fjernet men da min var færdig var alt der endnu.

Men nu når jeg prøver at gendanne den igen står der: "Ipod kunne ikke gendannes. Der opstod en ukendt fejl (1439)"
Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. april 2009 - 16:42 #5
Apple har en beskrivelse af fejlen og løsning her: http://support.apple.com/kb/TS1372?viewlocale=da_DK
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2009 - 20:48 #6
Okay vil prøv' det så...
Da computeren startede Itunes stod der at der blev fundet en Ipod men den skulle gendannes fordi at det ikke var blevet gjordt færdig sidste gang. De løsninger der står på siden kræver at man slår ipod fra og på skærmen på ipod'en står der "Do Not Disconnect". Så blev jeg nød til at gendanne den igen men der stod der at ipod'en ikke kunne gendannes og der var sket den der fejl som før mens den nu stadig står i "Do Not Disconnect" mode.

Jeg er bange for at det kan skade ipod'en at afkoble den så jeg har bare ladet computeren være tændt og ipod'en tilsluttet.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2009 - 21:44 #7
Undskyld det er ligemeget det ovenover..Googlede det og fandt svaret!:)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2009 - 17:09 #8
Okay prøvede det og det virkede perfekt!
Jeg har kunne gendanne den og synkronisere den. Men når jeg vil have billeder ind på Ipod'en står der igen "Ipod'en kan ikke synkroniseres den nødvendige fil findes ikke" Skal jeg gendanne igen?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2009 - 18:27 #9
Læg et svar!:)
Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
17. juli 2010 - 19:46 #10
Jeg håber også at nogen vil svare. Jeg har præcis samme problem.