Avatar billede juniorchef Nybegynder
11. april 2009 - 17:05 Der er 2 kommentarer

2x fladskærms TV. Men hvilke?

Hej eksperter!

Jeg har brug for lidt hjælp og gode råd ang. mit køb af 2 stks fladskærme.

Jeg skal bruge et nyt fjernsyn til min stue. Størrelsemæssigt skal det være en 42". Den anden er et fjernsyn til soveværelset - ca. 32".

Jeg har ledt lidt rundt omkring på diverse netbutikker osv, men har ikke fundet det jeg søger endnu.

Fjernsynene skal indeholde MPEG4 (Så kan jeg se de nye kanaler fra 1. nov 09), 100 hz, lav responstid, DVB-C (Jeg er i antenne forening), have HDMI udgange og være FULL HD. Nogen som har andre råd om hvad jeg skal være opmærksom på?

Hvis nogen har et forslag til et godt køb eller erfaringer med fjernsyn som kunne falde ind under de specifikationer som jeg nævner må I gerne poste et link eller modelnavn.
Avatar billede m_chr Nybegynder
11. april 2009 - 18:20 #1
hvilken pris snakker vi om ?
Avatar billede jqrn Mester
12. april 2009 - 18:06 #2
strømforbrug (i brug/stand-by).