Avatar billede okiu Nybegynder
11. april 2009 - 13:55 Der er 7 kommentarer

Taster virker ikke

Hej exp.dk
Jeg har det mærkelige problem at jeg ikke kan skrive E og R med shift den eneste måde jeg kan gøre det på at ved at bruge caps lock.
Det er ikke kun i firefox, da mit alfabet i word ser sådan ud: ABCD_FGHIJKLMNOPQ_STUVXYZÆØÅ (Jeg har gjort plads der hvor de mangler, da de bare ikke kommer frem)
Heller ikke enter tasten i firefox virker. (Kun oppe hvor adressen til hjemmesiden står. For at komme herind på exp.dk, skulle jeg søge på google :/)
Den virker dog i word.

Håber der er nogle der kan hjælpe på dette irriterende problem!
Avatar billede okiu Nybegynder
11. april 2009 - 14:25 #1
Nu kan jeg så sige at enter virker igen. Ved ikke lige helt hvad der gik galt.

Men E og R virker stadig ikke :/
11. april 2009 - 17:56 #2
Bærbar eller stationær ?
Avatar billede okiu Nybegynder
14. april 2009 - 22:23 #3
Stationær :)
15. april 2009 - 06:31 #4
Anden "staveplade" (Tastatur) ???
Avatar billede okiu Nybegynder
15. april 2009 - 15:22 #5
Hmmm nu satte jeg den lige til på en anden computer, og fandt ud af at E & R virker der :/
Noget tyder på en fejl i windows.
karise_larry, kan du komme på noget? :/
16. april 2009 - 06:39 #6
Hmmm...

Dobbelt udelukkelsesmetoden: Prøv et helt andet tastatur på en "syge" (?) PC ?
05. september 2010 - 09:39 #7
(Hvad endte denne tråd med ?)