Avatar billede cgleerup Nybegynder
11. april 2009 - 11:29 Der er 1 løsning

Flytte mc i rotation med kode

Hej Eksperter,

Jeg sidder og roder lidt med en flashting hvor jeg gerne vil flytte 9 billeder movieclips rundt i rotation - de er alle lige store. Jeg skal prøve at beskrive det!

Der er 3 mc´s på stagen af gangen, og en knap på hver side af de 3, vælger man knap 1 skal de 3 mc´s der er på scenen forsvinde ud af billedet til højre, hvorved der kommer 3 nye til venstre. Trykker man på+ den anden knap er funktionen den samme, bare til modsatte side, og med 3 andre mc´s.

Der er 9 mc's i alt, så når man har klikket én gang på knappen og fået de næste 3 mc´s ind, skal man ved næste klik for de første de næste 3 ind og så starter karrusellen forfra.

nogen der har et bud på den funktion?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
30. december 2010 - 20:02 #1
Lukker spm.