Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
10. april 2009 - 22:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs virker delvist

Ja som overskriften lyder så springer mit trådløs af hvert 5min. har et linksys access point og et belkin netkort .. kan det være driveren det gør at det ikke fungere eller hvordan .. Håber i kan hjælpe for er helt på bar bund i dette område på forhånd tak

Emil
Avatar billede traxis Nybegynder
10. april 2009 - 22:39 #1
Hvilket styresystem har du, og hvordan tilsluttes netkortet?
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
10. april 2009 - 22:42 #2
har xp, mener det er på bundkortet det er ikke usb hvis det er i de baner du tænker
Avatar billede traxis Nybegynder
10. april 2009 - 23:03 #3
Ok. Ja det var netop det jeg mente. Har du en driver CD til dette netkort? Du kan eventuelt prøve at højreklikke på Denne Computer - > Egenskaber - > Fanebladet Hardware - > Enhedshåndtering, finde netkortet, slette det, genstarte computeren og installer det igen. Men KUN hvis du har driveren.
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
10. april 2009 - 23:04 #4
kan finde driveren på belkins hjemmeside
Avatar billede traxis Nybegynder
11. april 2009 - 13:14 #5
Giv mig model nr. og serienummer.

Har du forsøgt at forbinde til andre trådløse netværk uden samme problem? Du kan prøve at hive strømmen til din router og sætte den til igen - eventuelt nulstille den (reset-knappen bagpå trykkes ned kort for soft-reset på de fleste modeller).
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
11. april 2009 - 18:12 #6
købte et nyt netværkskort og ny virker det bare :D ellers tak for hjælpen traxis

Emil