Avatar billede 0410af Nybegynder
06. juli 2001 - 12:43 Der er 1 kommentar

FLOPPY HJÆLP

hej, jeg bruger vmwear under win 2000, med styr system linux(suse 7.1) jeg er kommer til at slette floppen er der nogen som kan hjælpe mig at for den op til at køre igen.
tak
Avatar billede mickni33 Nybegynder
06. juli 2001 - 12:46 #1
Hvis du har brugt rm floppy så er der ikke noget at gøre. ellers prøv at mounte den igen evntuelt ved en genstart, hvor du har en disk siddene i når du starter op