Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
10. april 2009 - 15:56 Der er 4 kommentarer

installer windows xp på pre installeret vista

Hej.

Hvordan installere jeg windows xp med en maskine, hvor der er pre installeret vista? Når jeg kører installations programmet til xp for jeg blue screen of death
Avatar billede strikemusic Nybegynder
10. april 2009 - 16:49 #1
Har du husket satadriverne
Avatar billede b-and Novice
10. april 2009 - 16:59 #2
Det første du skal sikre dig er, at der er udarbejdet XP drivere til den maskine du har købt.

Gå på producentens hjemmeside > gå under Support og Driver > se om der er XP drivere til modellen, er der ikke det - så er mit råd glem det.
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
10. april 2009 - 17:01 #3
Hvis der ikke er sata drivere, så finder den vel bare ikke harddisken? Der er xp drivere
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2009 - 18:12 #4
Du skal sikkert i BIOS og ændre nuværende indstilling af AHCI