Avatar billede Redecker Nybegynder
08. april 2009 - 19:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

http://www.nierle.dk/

Hej nogen der har nogen erfaringer med http://www.nierle.dk/?

Jeg skal nemlig købe en hel del der inde og vil nu høre om i har nogle erfaringer med siden?
Avatar billede -zonic- Nybegynder
08. april 2009 - 19:55 #1
jeg har købt derinde én gang..skulle have et par spindler med DVR+R Verbatim.. det var en ganske fin oplevelse, hurtig levering og ingen problemer... men har ikke større erfaringer end det... :-)
Avatar billede Redecker Nybegynder
08. april 2009 - 20:00 #2
Okay tak for det, hvordan var det pakket ind?
Avatar billede -zonic- Nybegynder
08. april 2009 - 20:13 #3
ganske forsvarligt i en alm. papkasse med en helvedes masse flamingo fyld halløj ;-)
Avatar billede steffansp Nybegynder
08. april 2009 - 20:26 #4
En ganske god butik ellers er der wesellcd, der kan være en prisforskelle på de forskellige sider. Så husk at check alle ud..
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2009 - 20:31 #5
jeg har købt et par gange der og der var ingen problemer var pakket ind i boble plastic så det var fint nok.
Avatar billede skau Nybegynder
09. april 2009 - 16:05 #6
Jeg har bestilt og fået leveret derfra en masse gange - det eneste minus er at, man skal betale via bankoverførsel ... men det fungerer ok.

Har også skulle ændre nogle af mine bestillinger og den del fungerede også
Avatar billede Redecker Nybegynder
06. juni 2011 - 16:40 #7
Tak for jeres svar. I må gerne sende et 'svar' så I kan få jeres point ;)

Ps. Har handlet igennem dem, uden problemer.
Avatar billede Redecker Nybegynder
06. august 2011 - 21:15 #8
Da I ikke har skrevet et 'svar' har jeg selv tildelt mig pointene, men ellers skriver I bare et svar  og endnu engang tak for svarende.