Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 11:09 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hi TDC tjek lige dette ;o)

Der var engang et link til et lille firma i Thy, som hed Thy Data Center www.TDC.dk - Så kom en stor gigant, som syntes man trængte til nyt navn, og TDC var åbenbart lige sagen mente man, så nu har man afskåret dette lille firma for at blive vist på nettet.

Når man går ind på en søgetjeneste og søger Thy Data, ja så kommer der link ud, som henviser til nogle sider hos Thy Data Center, når der så klikkes på disse link,  tja så ender man hos giganten. Der har man ikke engang været så venlig at henvise til det nye link som fører til Thy Data Center.

Man kan åbenbart meget når man er stor og fantasiløs. Havde fantasien været til stede, så var der jo nok fundet et navn som ikke var i brug. ;o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
06. juli 2001 - 11:10 #1
TDC har købt tdc.dk af Thy Data Center for et ukendt beløb.
Avatar billede padde Nybegynder
06. juli 2001 - 11:15 #2
jeg tror heller ikke Thy Data Center lider nogen nød i dag :)
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 11:15 #3
Avatar billede probelmos Nybegynder
06. juli 2001 - 11:31 #4
Der er et links til thydatacenter på siden!
Avatar billede benzon Praktikant
06. juli 2001 - 11:36 #5
http://www.thydatacenter.dk/ <-- så har du siden
Avatar billede steen_e Nybegynder
06. juli 2001 - 11:39 #6
Thy Datacenter havde forleden indrykket *helsides* annoncer i en række landsdækkende dagblade, hvor de annoncerede, at de skiftede URL. Jeg gætter på at TDC har fået lov til at betale disse annoncer...
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 11:40 #7
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 11:40 #8
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 11:59 #9
probelmos  ja nede i hjørnet, i stedet for oppe hvor man kan se det. ;o)