Avatar billede skjoldan Nybegynder
19. december 1999 - 13:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vodoo1

Jeg har et lille problem, jeg kan ikke få mit voodoo1 kort til at virke i windows 2000, hvilke drivere skal jeg bruge, jeg har prøvet med dem til windows 98, men dem vil den ikke godtage, nogle der kan hjælpe mig??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. december 1999 - 14:42 #1
Prøv en NT4 version af driverne. http://www.3dfxgamers.com/view.asp?IOID=47

Skriv lige hvilken version af win2k du har...

prøv evt også at se på producentens HP om der ikke skulle være kommet en win2k driver...
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. december 1999 - 15:38 #2
Som CyberE skriver... I det fleste tilfælde virker NT4 driverne til diverse hardware.
Avatar billede galaxy Nybegynder
28. december 1999 - 18:09 #3
Men desværre ikke til Voodoo 1... :-(
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. december 1999 - 18:17 #4
Hvilket spil prøver du med? Det er nemlig ikke alle spil som køre helt fedt under Win 2k !
Avatar billede skjoldan Nybegynder
29. december 1999 - 03:17 #5
Jeg kan ikke få det til at virke i Halflife, men det virker fint nok i Unreal Tournament.
Avatar billede skjoldan Nybegynder
29. december 1999 - 03:18 #6
har prøvet at installerer NT4 driverne til Voodoo1.. men den bliver ved med at sige at det ikke er de rigtige drivere jeg giver den.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. december 1999 - 03:19 #7
bruger du OpenGL, Direct3D eller Glide?

og hvad med at købe et nyt kort, f.eks. TNT2 eller Geforce?
Avatar billede skjoldan Nybegynder
29. december 1999 - 03:24 #8
JEg kan kun få lov til at vælge Software inde i spillet, når jeg vælger det andet siger den at det ikke er installeret.

ja, det kunne jeg også godt tænke mig at købe, men har ingen penge, og dem som jeg har, har jeg andre ting at bruge dem på.
Avatar billede spacefrog Nybegynder
05. januar 2000 - 13:51 #9
jeg har løsningen ...... installere en gammel runtime driver (2.43 for at være præcis) så kører det ae ...... det skal siges jeg kører med rc3, men det ændre ikke det helt store .... og det hedder ikke 3dfx voodo kort ..... det er under other devices ... og hedder multimedia video controller .....

glide 2.43 er måske en smule svær at finde ... men hvis du har et ældre spil som f.eks sub culture, er det på cden !

MVH
SPACEFROG
17. februar 2000 - 13:09 #10
Her er linket til glide 2.43:

http://www.quake.yorks.com/download.html