Avatar billede leoni Nybegynder
08. april 2009 - 08:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ESSVR.EXE

Jeg bruger Windows Vista Home Premium 64 bit.
Når jeg bruger IE kommer der på et tidspunkt en fejlmeddelelse hvori der står "ESSVR.EXE blev afbrudt og lukket".
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det betyder og hvorledes jeg undgår denne meddelse i fremtiden?

Min Vista og IE er fuld opdateret.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2009 - 09:20 #1
hent det her program og opdater det og lad det fjerne skidt og møg fra din pc.

http://www.malwarebytes.org/

m.v.h
Avatar billede leoni Nybegynder
08. april 2009 - 10:48 #2
Treatmenice. Når jeg følger dit link får jeg at vide, at det kun fungerer med 32 bit Vista??
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2009 - 10:51 #3
Avatar billede leoni Nybegynder
08. april 2009 - 19:32 #4
Ok, jeg har gjort som du har skrevet.
Jeg har kørt Malwareremover programmet.
Det fandt og fjernede Hijack.Displayproperties fra RegDB.
Jeg ved endnu ikke om det hjælper, men vil gerne give dig points for din indsats.
Avatar billede leoni Nybegynder
08. april 2009 - 19:33 #5
Treatmenice - skriv et svar til mig således jeg kan give dig points.
Avatar billede leoni Nybegynder
08. april 2009 - 20:01 #6
Treatmenice - desværre har det ikke hjulpet på mit problem :(
Andre der har forslag??
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2009 - 08:24 #7
hvis ikke det hjalp skal du ikke give mig point for det men er du sikker på den er helt virus fri.

virus er ikke bare virus men udspekulerede rootkits og andet og nogle af dem kan være ret svære at fjerne.

prøv at køre mailware igen men sådan

http://images.upload2world.com/get-4-2009-upload2world_com_fxgvxl.jpg

hvad med en online scanning for vira.

http://shop.trendmicro.com/trialpay/

den til venstre og bare følg anvisningerne.

eller denne her.

http://www.kaspersky.com/virusscanner

nok en

http://www.bitdefender.com/scan8/ie.html

det er for at udelukke at du har noget skrammel på den.
Avatar billede sandra49 Nybegynder
20. juni 2009 - 17:29 #8
Har præcis samme problem - og min pc er spritny - blev leveret med posten i går.
20. juni 2009 - 18:02 #9
Jeg tror <leoni> har 'glemt' denne tråd ?

<sandra49>: Du bør oprette din egen tråd om dette og evt. henvise til denne tråd ...
Avatar billede sandra49 Nybegynder
20. juni 2009 - 18:13 #10
Ja - havde ikke checket datoerne. Men fulgte rådet og har fået løst problemet - selv en spritny pc kan meget hurtigt skrabe dårligdom til sig. Slut for mig!
Avatar billede leoni Nybegynder
21. juni 2009 - 05:56 #11
Jeg har ikke "glemt" denne tråd og har heller ikke fået løst mit problem:(
21. juni 2009 - 10:55 #12
(Men du har jo heller ikke svaret tilbage siden 8 april ?)
Avatar billede leoni Nybegynder
10. juni 2010 - 17:08 #13
Har været udstationeret i udlandet uden min pc og internet.

Jeg har løst problemet ved at formattere harddisken og installere Windows påny.

Tak for alle råd, men jeg må sige, at ingen af dem hjalp.