Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
07. april 2009 - 17:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mikrofon

Har et problem med at min mikrofon i mit headset giver vildt meget ekko i mine høre bøffer hva kan dette skyldes ??

På forhånd tak
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
07. april 2009 - 19:00 #1
Hej..

at du har Aktiveret indgang til din Mikrofon og til høre-Bøffer..
og udgang via din Mikrofon..

(Du taler med en anden og kan hører dig selv / for højt eller for tæt på)..
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
10. april 2009 - 22:24 #2
fandt selv svaret ved at surfe lidt rundt og læse lidt herinde ;) ellers tak for hjælpen Michael
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
10. april 2009 - 22:26 #3
lukker den her