Avatar billede mike@work Praktikant
19. december 1999 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan ser jeg loggen ???

Yo....

Jeg har lavet sådan en smart log ting i Computer management -> Perfomance log and alerts -> Counter log....

Men hvordan kan jeg se hvad den reelt skriver i denne log...

Jeg har valgt denne log, så jeg kan følge med i hvormeget jeg downloader med mit modem Totalt (f.eks. på en måned) - Men hvis i har et bedre forslag så er i velkommen til at råbe op :-)
Avatar billede mike@work Praktikant
19. december 1999 - 13:53 #1
Måske skal jeg lige nævne at der dejer sig om Advanced server (hvis det da har nogen betydning)
Avatar billede xanadu Nybegynder
19. december 1999 - 15:27 #2
Hej mike,

hvis du under "Counter logs" højreklikker på logfilen, og vælger Properties, kan du på fanebladet "Log files" vælge, hvor Windows gemmer logfilen.
Avatar billede mike@work Praktikant
03. januar 2000 - 11:38 #3
Ja, men hvis filen er gemt om en binary type - så kan man ikke læse den i klar tekst :-(

Så den går ikke - Men jeg fandt et andet punkt, og der kan man eksportere filen til en HTML fil eller andet.....
Avatar billede mike@work Praktikant
03. januar 2000 - 11:38 #4
Men du får lidt for ulejligheden !!!!