Avatar billede andersleby Nybegynder
06. juli 2001 - 09:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Replikering hænger med SQLServerAgent, men ok ved manuel kørsel

Jeg har lavet et job, der kører nogle forskellige DTS-pakker med DTSrun.
Kører jeg pakkerne manualt med \'execute package\' virker det fint, men kører jeg jobbet, så hænger den, når den når til en DTS-pakke. Der kommer ingen fejl om autorisationsproblemer eller noget. Den bliver blot stående med \'executing step x\'.
Kører jeg det step i hånden, tager det 2 sekunder at køre færdig, så det er ikke fordi, pakken bare tager lang tid at køre...
Hvad kan være galt?
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
06. juli 2001 - 20:57 #1
Hvad laver den DTS pakke? Hvad laver det faktiske step? Er det SQL 7 eller 2000? Osv...
Avatar billede andersleby Nybegynder
08. juli 2001 - 11:33 #2
Jeg fandt årsagen: DTS-pakken kommunikerer med AS/400 gennem Client Access Express, og her skal brugernavn på Nt og AS/400 åbenbart være ens, for at det kører.
Undskyld den dårlige fejlbeskrivelse...
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
08. juli 2001 - 21:43 #3
Nåh ja, bare det virker for dig nu!
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
19. juli 2001 - 09:40 #4
Lukker du ikke lige spørgsmålet??
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
27. august 2001 - 09:57 #5
Lukker du ikke lige spørgsmålet????
Avatar billede andersleby Nybegynder
27. august 2001 - 21:59 #6
Yep, undskyld forsinkelsen.
Avatar billede andersleby Nybegynder
27. august 2001 - 22:00 #7
.