Avatar billede thomas0604 Nybegynder
06. april 2009 - 18:18 Der er 6 kommentarer

ASP.net 3.5 webhotel til erhvershosting.

Hej

Jeg står akut og skal bruge et webhotel der kan klare følgende:
- ASP.net 3,5
- MSSQL 2005 (Og med god plads)
- Mindst 50gb trafik/måned
- Oppetid er vigtigt
- Lagerplads 250mb

Det vil være et pluds hvis der er mulighed for flere domæner på samme hotel

Jeg skifter væk fra surftown's erhvershotel, da det er flere dage hvor de har nedetid end ikke - og de er ufatteligt elendige til at reagere på henvendelser.

/Thomas
Avatar billede torejessen Nybegynder
07. april 2009 - 09:57 #1
Hej Thomas

Jeg søger selv efter noget lignende.
Har fundet dette: http://surftown.dk/webhotel-privat
Advanced hotel har mssql.
Det er dog for dyrt til mig..
Avatar billede folmani Nybegynder
07. april 2009 - 12:22 #2
Hej Thomas,

Det vil jeg gerne kigge nærmere på - du er velkommen til at sende en mail til mig på tf(a)surftown.com
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. april 2009 - 14:56 #3
Hej

Jeg bruger selv www.unitspeed.dk
Jeg ved ikke om de kan bruges og tror desværre ikke man kan have flere domæner på samme konto.

Du kan evt søge efter udbydere på www.hostindex.dk
Avatar billede thomas0604 Nybegynder
08. april 2009 - 09:58 #4
Tak for jeres svar indtil videre.

#1:
P.t. vil jeg, som skrevet, gerne væk fra Surftown :)
Jeg ser dog frem til hvad Thomas svarer.

#2:
Jeg har mailet dig. Skriv tilbage hvis du skal have flere oplysninger at gå efter.

Det er trods alt et plus ved Surftown. På trods af de store problemer virker det til, I er interesserede i at levere et godt soludt produkt.

#3
Jeg vil prøve at browse hostindex lidt igennem. Tak for linket.

unitspeed.dk ser desværre ikke ud til at have databaseplads nok i dres produkter.

/Thomas
Avatar billede folmani Nybegynder
08. april 2009 - 10:16 #5
ad 2) Hej Thomas, har modtaget din mail. Det ser ikke ud til at du har haft den bedste oplevelse, hvilket jeg gerne vil beklage.

Vi er skam meget fokuseret på løbende at forbedre os, og derfor vil jeg bede min Supportchef kigge dine respektive supportsager igennem og revurdere procedurer for bla. serverflytninger.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så har du besluttet dig for en ny host. Såfremt du en dag måtte finde tilbage til Surftown, så ser vi frem til at levere en bedre oplevelse ;-)
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. april 2009 - 10:21 #6
Tror at man kan tilkøbe ekstra MSSQL. Tror bare det er standard som er med.

Ja prøv evt. www.hostindex.dk