Avatar billede wingrain Nybegynder
05. april 2009 - 12:46 Der er 3 kommentarer

Lyd problem

Jeg satte mit surround sound til den anden dag men det ville ikke virke så jeg tog mit headset til igen men der var heller ingen lyd ... Jeg genstartede men det blev ikke bedre af det for nu ville softwaren til mit lydkort ikke starte :/
Jeg har prøvet at geninstallere driveren men hver gang jeg prøver at slette den siger den "we can't find a device". Under afspilningenheder står der "Digital output device (HDMI). 2- high definition audio device"...  Håber der er nogle kloge hoveder her inde det kan hjælpe mig(;
05. april 2009 - 16:08 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

Hvilket lydkort/device ?
Avatar billede wingrain Nybegynder
05. april 2009 - 16:13 #2
Vista med onboard lyd. VIA vdeck
Avatar billede justrace Novice
05. april 2009 - 21:50 #3
Det ser ud til dit grafikkort har "snuppet" lyd-outputtet.