Avatar billede leshrac Nybegynder
05. april 2009 - 13:04 Der er 3 kommentarer

Udeluk IE6 fra mit website!

Hvad skal jeg iffe hvis jeg vil udelukke alle IE6 versioner fra mit website

if(BrowserIsAnyVersionOfIE6)
{
    redirect ^^ :D
}
Avatar billede coderdk Praktikant
05. april 2009 - 16:05 #1
Mellem <head> og </head>

<!--[if IE lt 7]><meta http-equiv="refresh" content="0;url=http://mozilla.org/firefox/" /><![endif]-->
Avatar billede simm Nybegynder
05. april 2009 - 16:33 #2
Må nok indrømme at jeg synes en bedre idé er, at vise IE6-brugerne en venlig notits om at du anbefaler en opgradering, og at de ellers ikke ville kunne de ikke kunne se dit site optimalt.. Ellers udelukker du ~15% af de danske internetbrugere, hvilket jeg synes er ærgerligt til trods for at IE6 er træls.
Avatar billede leshrac Nybegynder
06. april 2009 - 09:03 #3
Simm, det er også min intention at lade dem smutte videre, vil bare vise med store bogstaver at deres software er forældet :) og anbefale at opdatere ;) IE6 bør udryddes :) men den bliver nok lidt tid endnu :)