Avatar billede ngr Praktikant
05. april 2009 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jævn overgang på himmel

Har et foto med lidt blå himmel foroven.
Jeg vil gerne lave billedet højere ved at få mere/højere sky på, så det forsøger jeg ved at tage et bælte af himlen og kopiere det op over den eksisterene himmel - og fortsætte på denne måde. Men der kommer en tydelig overgang hver gang. Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede justrace Novice
05. april 2009 - 10:48 #1
Hvilken Photoshop?

Prøv evt. at kigge lidt på "Clone Stamp" værktøjet. Du kan godt gøre det som du har gjort, og så "male" over overgangene med Clone Stamp for at fjerne overgangene.

Husk at ALT arbejde i Ps kræver tid, øvelse og lang tålmodighed hvis resultatet ikke skal ligne en collage lavet af en børnehaveklasse.
Avatar billede ngr Praktikant
05. april 2009 - 10:53 #2
cs3
Avatar billede ngr Praktikant
05. april 2009 - 11:01 #3
Løsningen er: Filter --> Blur --> Average
Avatar billede ngr Praktikant
07. april 2009 - 15:37 #4
Løsningen er: Filter --> Blur --> Average
Avatar billede ngr Praktikant
16. august 2009 - 19:55 #5
Vil du give mig et svar til points