Avatar billede alexius22 Nybegynder
03. april 2009 - 15:44 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

windows medie player 11

jeg vil gerne se tv fra you see over mit bredbånd men når jeg går på får jeg besked på at opgradere et komponent men det vil ikke lade sig gøre jeg får svaret " kan ikke opgradere komponenten." Er der hjælp at få ???
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2009 - 16:25 #1
ja nu er vi ude i noget gætteri og umidelbart tror jeg det er et codecs du skal bruge. der ligger et her hos freewindows jeg ved der er flere der har haft glæde af.

free dvd codec

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=68&lid=339

m.v.h
03. april 2009 - 17:10 #2
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?
Avatar billede alexius22 Nybegynder
04. april 2009 - 08:17 #3
til larry  jeg fik ikke skrevet jeg har vista på.
Avatar billede alexius22 Nybegynder
04. april 2009 - 17:35 #4
det hjalp desærre ikke men tak alligevel
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2009 - 07:27 #5
Avatar billede alexius22 Nybegynder
05. april 2009 - 09:26 #6
nu har jeg prøvet begge forslag men desværre uden resultat.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2009 - 09:55 #7
nu må du komme med flere oplysninger.

stiller man spørgsmål herinde skriver man for at det er bedst men ikke altid nødvendigt styresystem og så videre.

du kunne eventuelt kopiere fejlen eller afskrive kort hvad det handler om. det du har skrevet er for kort.

det er indtil bare en gætte konkurence hvis du forstår hvad jeg mener.

havde du mulighed for at tage et screenshot af problemet og oploade det det via en side ville det være perfekt.

m.v.h
Avatar billede alexius22 Nybegynder
05. april 2009 - 16:29 #8
Jeg forstår dig godt nok men der er jeg ikke rigtig med på hvordan jeg gør det .???
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2009 - 16:48 #9
ok gør hvad
Avatar billede alexius22 Nybegynder
05. april 2009 - 19:41 #10
tage sreeshoot og oplade til siden det er noget jeg ikke har prøvet
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2009 - 07:45 #11
du kan finde et gratis program til at gøre det med. man kan også gøre det i windows men lad os prøve den anden vej.

en oplysning til dig - - - hvis du til den tid skifter til windows 7 er der indbygget et screenshot program i den.

der ligger en del freeware programmer her.

http://www.freewarehome.com/index.html?http%3A//www.freewarehome.com/Graphics/Screen_Capture_t.html

har du ikke en ven der kan vise dig hvordan du gør.

når du har lavet et image i jpeg for mat oploader du det til denne side f.eks

http://images.upload2world.com/

http://images.upload2world.com/get-4-2009-upload2world_com_vovogu.jpg

m.v.h
Avatar billede alexius22 Nybegynder
06. april 2009 - 17:38 #12
Jeg er i fuld gang med at komme på men nu kan jeg ikke komme ind på web-tv fra yousee den melder en fejl så du må have lidt tålmodighed med mig .
Avatar billede alexius22 Nybegynder
19. april 2009 - 21:07 #13
nu har jeg efter mange henvendelser til you see uden at de kunne hjælpe mig valgt at lukke dette spørgsmål.hvis du vil have point så giv mig et svar . tak for hjælpen til treatmenice.mvh alex.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2009 - 07:24 #14
jeg har ikke løst noget så du lægger selv et svar du accepterer og lukker spørgsmålet.
Avatar billede alexius22 Nybegynder
20. april 2009 - 08:25 #15
ok