Avatar billede kbdesign Nybegynder
06. juli 2001 - 01:41 Der er 7 kommentarer

msiexec siger fejl

Ved nogle installationer siger msiexec fejl. Den kan f.eks. ikke installere antivirus-program. Jeg har lige geninstalleret min windows, så der burde ikke være virus... Den var der også før jeg geninstallerede. Nogen forslag?
Avatar billede makse Nybegynder
06. juli 2001 - 01:52 #1
Avatar billede kbdesign Nybegynder
06. juli 2001 - 02:00 #2
Fejlbeskrivelsen passer cirka, men hvis jeg følger guiden til at reparere det, så kommer den med samme fejl når jeg kører Instmsi.exe
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 02:02 #3
Virus kan godt gemme sig i diskens bootsector, jeg mener ikke at almindelig formatering af harddisken fjerne´r data derfra... Hvis det er tilfældet, vil virusen indlæses sammen med styresystemet, så det løser ikke så meget..
Avatar billede makse Nybegynder
06. juli 2001 - 02:03 #4
Prøv den her online virus scanner.
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede kbdesign Nybegynder
06. juli 2001 - 02:22 #5
Jeg har checket den for virus og ganske rigtigt er det win95.cih... Men den sidder også i memory\'en... Kan housecall fjerne det?
Avatar billede makse Nybegynder
06. juli 2001 - 02:25 #6
Avatar billede makse Nybegynder
06. juli 2001 - 02:26 #7
To andre virus scannere du også kan prøve.
InoculateIT som kan hentes på: http://antivirus.cai.com/cgi-bin/ipe/connect.cgi

AVP som kan hentes på: http://www.kaspersky.com/download.asp?tgroup=2&pgroup=10&product=238&id=238&obj_id=10