Avatar billede nicolailissau Nybegynder
03. april 2009 - 10:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Batterilevetid for 6-cell batteri LG X110

Hey Eksperter.

Er der nogen der har erfaring med hvor lang batterilevetiden for et 6-cellet batteri til LG X110?

Overvejer at opdatere mit 3-cellede, men vil lige se om det kan betale sig :)

Mvh Nicolai
Avatar billede batterystore Nybegynder
03. april 2009 - 14:46 #1
Hej Nicolai

Et 6 cellet batterier har som regl dobb. kapacitet, samlignet med et 3 cellet.

Har fundet et 6 cellet på 5.2Ah. /5200mAh. hvor det originale kun har en kapacitet på 4,8Ah. /4800mAh.

http://www.batterystore.dk/product.asp?product=12322
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2009 - 20:54 #2
Det er ganske korrekt - læs evt. denne anmeldelse af 6 cellet batteri til Acer Aspire One: http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Tilbehoer/1614-acer-aspire-one-6-cell-braendselsstav-til-atomkraftvaerket.html
Avatar billede nicolailissau Nybegynder
04. april 2009 - 11:59 #3
Okay mange tak. batterystore smider du et svar?
Avatar billede batterystore Nybegynder
04. april 2009 - 12:35 #4
har lige læst anmeldelsen og testen af batterierne, som John linkede til, det ser helt rigtigt ud. Dobb. antal celler = dobb. kapacitet.

www.batterystore.dk

http://www.batterystore.dk/product.asp?product=12322
Avatar billede nicolailissau Nybegynder
04. april 2009 - 15:34 #5
Jep. jeg synes bare i er lidt for dyre, taget i betragtning af proshop.dk har batteriet til 485 kr?
Avatar billede haverslev Novice
05. april 2009 - 08:32 #6
Du kan jo købe 2 til samme pris :)
http://www.neonet.dk/product_card.php?prod_nr=BA2B.AV
Avatar billede batterystore Nybegynder
06. april 2009 - 10:00 #7
Hej Nicolai

Vi har i flere år teste mange forskellige fabrikater af billige  batterier, men har desværre den dårlige erfaring at de meget billige batterier ikke lever så længe samt mange af batterierne begynder at svulme op under opladning. Derfor er vi ikke med på lavpris produkterne, men med på topkvalieten som vores de fleste af vores kunder foretrækker.

www.batterystore.dk
Avatar billede haverslev Novice
06. april 2009 - 10:19 #8
Det lugter vist lidt af for meget reklame :)
Avatar billede nicolailissau Nybegynder
06. april 2009 - 12:31 #9
Ej hvad haverslev? :) Men batterystore, jeg kan stadig købe to af de billige til den pris i skal have?

Jeg siger tak for svarene.

Mvh Nicolai

- læg et svar den der føler sig fortjent!
Avatar billede haverslev Novice
06. april 2009 - 17:52 #10
Jo der er for meget reklame for eget firma, alle indlæg i div. spørgsmål har kun et formål - reklame og henvisning til eget firma.
http://www.eksperten.dk/list/deltaget/batterystore
Avatar billede nicolailissau Nybegynder
07. april 2009 - 00:36 #11
Smider du et svar?
Avatar billede haverslev Novice
07. april 2009 - 08:42 #12
Hvem, mig ?
Avatar billede batterystore Nybegynder
07. april 2009 - 10:38 #13
Har lige kigget mine tidligere svar igemmen, der er måske lidt formange links. Kritik taget til efterretning. God påske :-)

Mvh. Henrik