Avatar billede francko00 Nybegynder
03. april 2009 - 01:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken er den bedste proxy?

Hej eksperter.

Jeg ville lige høre om nogen af jer kender til en god proxyserver service? jeg har som udgangspunkt ikke noget mod at betale hvis produktet er godt.

Jeg ved ikke hvordan det præcis forholder sig med proxyservere, er det alle der holder en anonym eller er der særlige man skal bruge hvis man ønsker anonymitet på sin computer?

Jeg ville gerne at proxyen understøtter både surfing (mozilla firefox) og download programmer (utorrent eller azureus).

Mvh
Frank
Avatar billede mbilgrav Nybegynder
03. april 2009 - 10:11 #1
Proff. kommer man ikke uden om bluecoat proxySG

fåes i flere "smagsvarianter":
http://www.bluecoat.com/products/sg/210
Avatar billede francko00 Nybegynder
06. april 2009 - 23:28 #2
Hej, det ser godt ud, men virker også lidt for professionelt (dyrt) til mit behov.

Men jeg vil klart overveje det.

Jeg accepterer svaret og lukker spørgsmålet da der ikke ser ud til at være den store interesse for netop dette emne.