Avatar billede chivaz Nybegynder
02. april 2009 - 23:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke søge efter opdateringer

Paint Shop Pro 9.

Min 'Check for Updates' funktion virker ikke. Jeg får denne meddelelse: http://img10.imageshack.us/my.php?image=psp01.jpg

Hvad gør jeg?

PS. Jeg har for længst registreret produktet. Det bekræftes når jeg vælger 'Register Product Online'. Derved dukker en rude op med beskeden 'Yoy have already registered'.
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2009 - 00:03 #1
Paint Shop Pro ejes ikke længere af Jasc. Det er overtaget af Corel, og opgraderinger kan findes via linket herunder:

http://store.corel.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=10302&productId=99169&langId=-1#
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2009 - 00:07 #2
.... og opdateringer til din version 9 kan ikke længere fås.
Avatar billede chivaz Nybegynder
03. april 2009 - 01:49 #3
Jamen det er da virkelig pænt af dem!
Hvor står det? Tror på dig, men vil gerne se hvad de skriver.
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2009 - 01:59 #4
Så fandt jeg alligevel en side, hvor der måske er lidt hjælp. Jeg tvivler dog, for du har sikkert allerede det, der kan fås. Min egen version 8 har der ikke været opdateringer til i årevis ;-)

http://www.corel.com/servlet/Satellite/us/en/Content/1153321224268?pid=1208716792522
Avatar billede justrace Novice
03. april 2009 - 07:18 #5
... mener heller ikke at Opel ligger inde med reservedele til deres model Olympia fra '54. :)
Avatar billede chivaz Nybegynder
03. april 2009 - 21:17 #6
justrace -> "Ha, ha". Nu er det jo lidt mindre end 45 år siden at jeg købte min PSP 9. Det var i 2006. Hvilket giver en forskel på _42_ år. Så dårlig sammenligning! :)
Avatar billede chivaz Nybegynder
03. april 2009 - 21:19 #7
Bortset fra det, så er det _sikkerhedsopdateringer_ jeg tænker på. Men det går måske ud på et?
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2009 - 22:30 #8
Sikkerhedsopdateringer til PSP? Det har jeg aldrig hørt om gennem de år, jeg har brugt det program.

Alle opdateringer til det har været rettelser af programmeringsfejl eller dårlige funktioner.
Avatar billede chivaz Nybegynder
04. april 2009 - 00:04 #9
Virkelig?! :D
Så har jeg måske "forvekslet" PSP 9. med Adobe Reader 9.? Eller haft en psykose? Eller delirium?

Tror jeg skynder mig at lukke.
Avatar billede milter Ekspert
04. april 2009 - 11:11 #10
Jeg tør ikke udtale mig om, hvad der er sket, så jeg nøjes med at takke for pointene ;-)
Avatar billede justrace Novice
04. april 2009 - 11:27 #11
... ja altså Chivas og delirium hænger vel godt nok sammen. :)