Avatar billede jonasjensen3 Nybegynder
02. april 2009 - 19:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ituens XP pro 64-bit? HJÆLP!

Jeg har gennem længere tid nu forsøgt at få installeret Ituens på min pc hvor jeg køre XP pro 64-bit men uden held. nogen der har nogle tricks eller idé til hvad der kan være galt? Problemet er der ikke er lavet en Itunes version til xp 64-bit. Har prøvet at ændre intalationsfilen med Orca, som de fortæller i nogle guides men når jeg prøver at installere skriver den fejlkode 2229 og stopper?

Nogen der kan hjælpe?

MVH Jonas
Avatar billede jonasjensen3 Nybegynder
02. april 2009 - 19:44 #2
Fantastisk, det virkede faktisk, den guide jeg havde fundet var kun halvdelen af den du havde. tusind tak.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. april 2009 - 19:52 #3
det var så lidt.. (o: