Avatar billede ezistenx Nybegynder
06. juli 2001 - 00:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Shit: virus

Jeg har lige installeret Halfl original og så siger den, når jeg prøver at starte, at mit halflife er blevet modificeret of at jeg måske har virus, og at jeg skal genstarte!!!! :(

Er ved at hente virus program, men ved nogen hvad dette kan skyldes?! (hvis det selvfølgelig ik er virus)
Avatar billede darkside Nybegynder
06. juli 2001 - 00:35 #1
Du skal opdatere den til den nye version, den kan findes på www.31i73.dk under download
Avatar billede ezistenx Nybegynder
06. juli 2001 - 00:38 #2
Jamen, jeg kan slet ik starte halflife! og har prøvet at installere version 1.1.0.6
Avatar billede mal Nybegynder
06. juli 2001 - 02:52 #3
Min orginal CD gør det samme, den kommer formodentlig ud men en fejl når du forsøger at updatere, det er nok din CD der er fucked up.
Avatar billede ezistenx Nybegynder
08. juli 2001 - 15:39 #4
Nåh, jeg har fundet ud af det!!!

Jeg sku bare lige fjerne min crack, og så virkede det! Jeg gad ik at køre med cd, men det må jeg så blive nødt til..!
Avatar billede ezistenx Nybegynder
08. juli 2001 - 15:40 #5
desuden havde jeg virus!! :)

Men den er fjernet!