Avatar billede probelmos Nybegynder
06. juli 2001 - 00:10 Der er 9 kommentarer

hjemmeside

Hej

Kender i nogle programmer som man kan lave ting til hjemmesiden som fx. bannere, knapper osv.

/Michael
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
06. juli 2001 - 00:17 #1
Du kan lave det hele i Paint Shop Pro eller Photoshop. Jeg tror du skal bruge Paint Shop Pro (det er det nemmeste hvis man ikke er grafik-nørd)

//htmlkrede
Avatar billede probelmos Nybegynder
06. juli 2001 - 00:18 #2
Har hørt at de programmer er meget dyre, har du nogle gode HTML koder el. lign. som du vil af med..

Hilsner
Michael
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:19 #3
c:\\windows\\notepad.exe
tjek det program.. det skulle være gratis ->(hvis windows er lovligt..hehe)
Avatar billede the-ripper Nybegynder
06. juli 2001 - 00:20 #4
du kan jo bruge adope photoshop 6.0 set er godt
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
06. juli 2001 - 00:20 #5
Du kan hente et godt hjemmeside program på www.webwriter.dk

Afsæt flere point...
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 09:02 #6
Du kan finde programmer, som direkte er beregnet til at lave banner med. Endvidere findes der en del hjemmesider, som udbyder gratis ting , som du må benytte på din hjemmeside, som f.eks. www.1klik.dk . Hos Politiken, kan du hente en løbeseddel med nyhedsoverskrifter. Jeg har også set hjemmeside, hvor du dirkete kan desigen et banner til din hjemmeside, har blot ikke lige adressen.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 09:04 #7
Du kan så og sige finde det medste gratis, se f.eks. også på http://server.com , med gæstebog, forum til hjemmeside, kalender m.v.
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. juli 2001 - 23:02 #8
Hvis du vil have animerede knapper og bannere er swish et godt program, let at bruge, kan downloades på http://www.swishzone.dk. til almindelige knapper og gif animerede knapper er photoshop genialt. se f.eks. www.eyeball-design.com
Flash bannere lavet med swish kan du se på http://www.bufferzone.dk/bannerzone/bannerzone.htm

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2001 - 00:59 #9