Avatar billede dna Nybegynder
05. juli 2001 - 23:57 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Giv mig din idé !!!

Hejsa alle..

Dette er måske et underligt spørgsmål, men jeg sidder i den situation, at jeg elsker at lave hjemmesider og gerne nogle der kræver lidt programmering...

Men, men, men.....

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal lave... har du en idé, som du desværre ikke selv har tid eller mulighed for at lave, så kunne det være, at du ville fortælle mig den !?!? Jeg laver ikke dette for at tjene penge, så siden skal ikke være noget indbringende i den forstand, det må dog gerne være noget, som du mener der kunne være brug for, eller noget som du ikke mener er godt nok i forvejen !?

\"Hvad er der så i det for dig\" - Det spørger du nok dig selv om !? Og, rigtig gættet, så er der faktisk ikke det store andet end 200 point, hvis jeg syntes om din idé !!!

dna
Avatar billede dna Nybegynder
06. juli 2001 - 00:02 #1
Måske, man lige skulle tilføje, at hvis I mener, at jeres idé er enestående, så kan vi vel finde ud af en speciel aftale, som indebærer profit til jer. Så skal I bare skrive til min email.

dna
dna@nitric.dk
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:08 #2
synes du skulle lave en side med geografisk oversigt over alle kiosker i København hvor man kan købe billig import Coca-Cola (please, bare ikke den fra Tjekkiet, den smager så ringe...)

Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:08 #3
Lav MiniCom 2.0 for mig.. så bliver jeg glad :o)
Avatar billede well_r Nybegynder
06. juli 2001 - 00:09 #4
Tysklands coca-cola smager underlig.. jeg kan bedre lide pepsi i tyskland.. YACK for deres coca-cola :(
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:11 #5
Nå ja, også steder med billig frokostpizza, de skal have en god chilli oz...

damn, det er lang tid siden jeg sidst har spist pizza med god chilli...
Avatar billede dna Nybegynder
06. juli 2001 - 00:11 #6
altså, bortset fra cola-idéen! Og det MiniCom som jeg ikke rigtig ved hvad er.. (og er det overhovedet seriøst ment??) Så, må I da have noget til mig !?
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:12 #7
./agree well_r
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:14 #8
dna <- ja, jeg synes at du skal lave en søgemaskine som altavista eller yahoo, men der skal ikke være alle de dér forvirrende links og bannere, det skal være simpelt, overskueligt og så skal den kunne finde billig cola og frokostpizza i storkøbenhavn....
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:15 #9
...med god chilli
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:17 #10
ja, det er da dybt seriøst, troede du måske andet?
Avatar billede abpdk Nybegynder
06. juli 2001 - 00:18 #11
Jeg vil egentlig helst selv lave mine sider, men jeg har ikke nogle gode design ideer. Derfor synes jeg at du skulle lave en web-design-tutorial-side.

MVH
abpdk
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:21 #12
istedet for al den plads som links og bannere optager hos yahoo kunne du lave flere søgemuligheder, kategorier, geografiske områder, måske søgning med mulighed for jokertegn, hvem ved? you´re the boss...

Jeg savner en simpel søgemaskine... og god chilli til min pizza...
Avatar billede dna Nybegynder
06. juli 2001 - 00:29 #13
abpdk: det er nok mere en mand med meget forstand på grafik, som skulle lave sådan noget. Jeg bøvler tit selv med design (som oftes er det værste at lave)

dna
Avatar billede peterkopi Nybegynder
06. juli 2001 - 00:31 #14
get2gether.com (navnet er frit lige indtil jeg selv køber det - eller gør du?)

Du skal lave et site, hvor især familier men også venner rundt omkring på jorden kan dele billeder, dagbog og div. fora.
Jeg har selv familie i USA som jeg kun taler med sjældent - men når nu alle lige fra lille Stacey på 6½ til gamle Eartha på snart 80 bruger Internettet kan vi jo lige så godt mødes i vores eget lille \"familie-forum\" og holde kontakten vedlige der.
Når vi så skal mødes til næste sommer, skal vi på get2gether.com kunne søge efter de billigste billetter over Atlanten. Vi skal også kunne finde de bedste hoteller eller pensionater i vores respektive lande. Og selvfølgelig skal vi kunne se, hvordan vejret er ovre på den anden side - her eller der.
Tiden skal vises i Swatch time eller hvad den nu lige hedder.
Et forbillede kunne være sites som fx. www.GroupCare.dk. Det skal bare være mere internationalt + med mulighed for nationale versioner på hovedsprogene - og så må designet ikke være så udtalt minimalistisk som hos \"forbilledet\". Det skal være mere rart og imødekommende -> \"rundt\" og måske lidt comic-agtigt.

Se, det er jo et rimelig ambitiøst projekt og jeg vil gerne være med som en slags projektleder eller lignende. Men det er op til dig.
Udover at være freelance tekstforfatter er jeg oprindelig uddannet reklametegner/AD. Tjek evt. mit minisite her på eksperten.
Avatar billede kbdesign Nybegynder
06. juli 2001 - 00:31 #15
Jeg tænkte en gang på at lave et site for børn. Det skulle være noget nemt, og ikke noget med for meget skrift(helst billeder/illustrationer). Og så også med spil, for børn elsker spil. Jeg mener ikke markedet for børne-sider er mættet og slet ikke for nemme og overskuelige børne-sider...

Lad mig høre hvis der er nogen der bruger idéen(min lillesøster vil sikkert gerne bruge den, og jeg vil gerne se/evaluere den)
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:36 #16
/bifald kbdesign

Avatar billede stringbuffer Nybegynder
06. juli 2001 - 00:42 #17
Earthworm Jim, Eak the cat og Felix the cat skal oz være på den side!

#tænker tilbage på de lykkelige dage hvor han kunne se The children´s channel på kabel...
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2001 - 09:35 #18
Tja jeg har gang i et projekt, men det vil jeg nu da ikke slippe sådan, da jeg forventer det vil kunne blive indbringende for alle, som deltager med bidrag inden for deres interesseområde. En hjemmeside, som gerne skulle blive til gavn for alle internetbruger i DK i første omgang.
Avatar billede dna Nybegynder
06. juli 2001 - 11:25 #19
kharder... det er ikke meget info du kommer med der.. hvis du mener, at jeg kan bidrage med noget, så kan du jo prøve at ligge en mail til mig... ?!
Avatar billede dna Nybegynder
10. juli 2001 - 22:49 #20
Well, det kom der ikke rigtigt noget ud af!
Avatar billede lakse Nybegynder
13. juli 2001 - 12:18 #21
DNA: Du kan jo hjælpe mig med min site hvis du vil?
www.scdk.subnet.dk
Avatar billede lakse Nybegynder
13. juli 2001 - 12:19 #22
Der er kun biler i BMW sektionen
Avatar billede lakse Nybegynder
13. juli 2001 - 12:23 #23
Jeg har købt navnet og skal have uploadet det på mit webhotel i næste uge...så nu skal den bare laves færdig