Avatar billede gippermand Nybegynder
01. april 2009 - 14:22 Der er 3 kommentarer

hvem kan dette

Jeg vil høre, da jeg efter søgen på nettet ikke kan finde emner, høre om hvor man kan få et booking system som kan ligge på ens computer, og som omhandler udlejningsbiler med over 25 emner.
Endvidere skal der være mulighed for at tillæg kan lægges til, samt brugt brændstof og extra km.

Der må gerne kunne være en udregning af det brugte, samt at der er mulighed for at kunne udskrive en pris til kunden....

Waw den var stor.
Avatar billede supertekst Ekspert
01. april 2009 - 14:41 #1
Det kan jeg - send en mail (adresse under profil) - systemet må udarbejdes indenfor Office-pakken...
Avatar billede amtoft Novice
01. april 2009 - 15:26 #2
Måske ikke det du søger, men lidt alligevel.
Der findes et online-system / CMS system, f.eks. joomla, hvortil du kan installere moduler.
F.eks. til styring af udlejning.
Hvis du så vil, kan du lave det offentligt så dine kunder selv kan booke online.
Blot en ide, hvis du ikke havde tænkt den vej.

http://www.joomla.org/

http://extensions.joomla.org/extensions/vertical-markets/booking-&-reservation

mvh Brian
Avatar billede Flemming-lm Nybegynder
23. september 2009 - 10:35 #3
Jeg har for nogle år siden lavet en lignende løsning til C5.

Det er en mulighed blant mange.

Flemming