Avatar billede henrikpju Nybegynder
01. april 2009 - 09:52 Der er 2 kommentarer

Efter upgrade fra Outlook 2003 til 2007 opdaterer mail ikke fra exchange

Hej,

jeg har nogle klienter som kører op i mod en exchange 2003. Efter at klienterne er blevet OPGRADERET fra 2003 til 2007 kommer mails ikke altid automatisk fra Exchange, klienterne
skal trykke send/modtag for at mails kommer. Problemet er
periodisk.

Outlook fortæller at "denne mappe blev sidst opdateret bla bla".

Der er intet ændret serverside, heller ikke med firewall.

Nogle der har oplevet lignende ?

/S
Avatar billede strych9 Praktikant
09. april 2009 - 12:49 #1
Tjoh.. det har man vel.
Er der kastet service pack på de office 2007 installationer her?

Jeg synes du skal prøve at slette deres outlook profil og genoprette den og så se.
Jeg har haft kæmpe problemer med opdatering af outlook 2003 profiler som blev auto-genereret under et rollout i hin tid. Det viste sig at et rollout af outlook 2007 oveni dem ikke fungerede så godt.
Avatar billede SBSlove Nybegynder
24. april 2009 - 13:44 #2
Opret nye forbindelser på klienterne for at få det til at køre som det skal