Avatar billede man4u Nybegynder
05. juli 2001 - 23:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3D Figur (Butler)

Hej Alle sammen!!!
Jeg er sammen med nogle andre i gang med at lave en 3D chat, og behøver en masse figurer.
Lige nu skal jeg bruge en butler i størelse 44:64
Han skal have hvid skjorte og sor jakesæt på. Det er gammeldags stil, derfor ville det også være godt, hvis at Butleren var gråhåret. En anden fed feature kunne være hvis han holte et fad eller et hviskestykke i den ene hånd / over den ene arm.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
05. juli 2001 - 23:37 #1
hvad med at oprette det i kategorien job/opgaver Freelance ?
Avatar billede man4u Nybegynder
05. juli 2001 - 23:40 #2
jo det gør jeg så hvis det er det der skal til
alle sammen sætter lige spg´et over job/opgaver Freelance
Avatar billede man4u Nybegynder
05. juli 2001 - 23:46 #3