Avatar billede fazer Nybegynder
01. april 2009 - 08:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB driver til Sharp!

Hej Eksperter

Jeg er ved at rode med en gammel Sharp AR-M205/AR-EB7 Printer og kopimaskine, og den har kun et usb stik og en paralelport. Men jeg kan ikke finde ud af hvilken driver jeg skal bruge for at komme i kontakt med printeren over USB. Er der ikke nogen af jer som har en god ide? evt hvad kalder sharp deres USB del?

PS. Da det er meget vigtigt for mig at få det til at virke så giver jeg gode point til den rigtige løsning!

Mvh
Morten
Avatar billede fazer Nybegynder
01. april 2009 - 10:37 #2
Haløjsa
Jeg har løst problemet, sat en til at lede efter original driveren/ CD'en, så nu køre det igen. Men jeg takker for dit svar og jeg betaler selvfølgelig prisen, så send et svar og jeg overføre point.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. april 2009 - 10:51 #3
Det er i orden - nup du bare selv.
Avatar billede fazer Nybegynder
01. april 2009 - 18:26 #4
Så bilver det en 50/50, jeg vil ikke have hængende på mig at jeg ikke betaler for hjælpen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. april 2009 - 15:49 #5
Jajada - iøvrigt, set på det link jeg har lagt, tyder det meget på at det er en GDI-printer, jvf. dit ny spørgsmål ;-)

Du må ud og finde en GDI-kompatibel printserver....
Avatar billede fazer Nybegynder
02. april 2009 - 18:37 #6
Takker mange gange. Det er ikke så nemt når armatøre blander sig i de proffs. arbejde ;-)