Avatar billede probelmos Nybegynder
05. juli 2001 - 23:05 Der er 9 kommentarer

Banner

Hej

Jeg ville høre om nogle ville lave et banner til min og min vens side, siden findes på bigbrother.subs.dk. Vi ved ikke hvad du vil have for det. Du kan få reklame for din side eller...?

Hilsner
Michael Schmidt & Michael Andersen
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. juli 2001 - 23:18 #1
Hvor avanceret skal banneret være?

Jeg vil gerne lave et enkelt banner for 400 point..

//htmlkrede
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. juli 2001 - 23:21 #2
Jeg kan også gøre det for mindre, men det afhænger af opgavens størrelse.
Avatar billede probelmos Nybegynder
05. juli 2001 - 23:21 #3
Hej htmlkrede...

Ikke så avanceret.. ømmm... 400 point? er ny her på eksperten.dk men ved der er noget med point. Kan du ikke lige forklare mig hvordan jeg giver dig point...

Med Venlig Hilsen
Michael
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. juli 2001 - 23:24 #4
Du trykker på afsæt flere point i venstre spalte. Men du har ikke 400 point... Har din ven ikke en konto i kan trække point fra?

//htmlkrede
Avatar billede probelmos Nybegynder
05. juli 2001 - 23:26 #5
Hej HTMLkrede..

Nej, desværre. Hvordan får man point...!?

Hilsner
Michael
p.s. hvad kan de bruges til...
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. juli 2001 - 23:30 #6
Du får point ved at svare på andres spørgsmål og du bruger ved at få andre til at svare på dine spørgsmål. Smart ikke?
Avatar billede probelmos Nybegynder
05. juli 2001 - 23:46 #7
Ok... nu har jeg kun 7point... :(
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
05. juli 2001 - 23:48 #8
Når du har fundet en der har/tjent eller lånt 300-400 point ,vil jeg gerne lave det banner.

//htmlkrede
Avatar billede godown Nybegynder
17. juli 2001 - 13:13 #9
Har du fået lavet et Banner, Jeg kan godt hjælpe.

poinyt taler vi om