Avatar billede npm Nybegynder
31. marts 2009 - 08:30 Der er 7 kommentarer

Printerdriver

Findes der printerdriver til HP deskjet 5500 series til windows Vista home premium?
Avatar billede haverslev Novice
31. marts 2009 - 08:42 #1
Som du kan se her, så er printeren som standard en del af Vista.
Muligt at den først er til rådighed i forbindelse med opdatereing til SP1 - så smut på windows opdate, hvis ikke din Vista er opdateret med SP1
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=en&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=71896
Avatar billede haverslev Novice
31. marts 2009 - 12:31 #4
drenriza > har du selv tjekket den driver og hvad det er ??
Avatar billede drenriza Nybegynder
31. marts 2009 - 13:32 #5
Det er den jeg bliver henvist til.

Og nej jeg har ik selv tjekket den fordi har ik selv sådan en printer. Men med mange nyere printer drivere er de stort set altid bagud kombatible med ældre printere.

Inden for samme serie.
Avatar billede haverslev Novice
31. marts 2009 - 15:40 #6
Ja, men kig nu lige ordenlig efter, der findes er INGEN driver :)
Som jeg skrev i mit første indlæg, så er driveren incl. i Vista faste drivere.
OG nej, selvom der skulle være en driver, så er det lnagt fra alle der er bagukompatible og så er det kun i samme serie :)
Avatar billede haverslev Novice
31. marts 2009 - 15:45 #7
drenriza > Se venligst:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=en&dlc=en&cc=us&product=71896&lang=en

og der står skrevet: N/A - size: 0 bytes

Klik på tekst linien og du får:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01655752&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&os=2093&product=71896

Samme som jeg skrev i mine tidligere indlæg :)