Avatar billede pingopablo Nybegynder
31. marts 2009 - 07:44 Der er 1 kommentar

ftp hanling fra bat fil

Jeg skal lave en bat fil der køres af "planlagte opgaver" i Windows (Server 2003).

ftp.bat indeholder nedenstående text:

cd L:\test
ftp xxx.xxx.dk
Brugernavn
Password
cd test
put test.xml
quit

Resultatet er ved kørsel er:

C:\>cd L:\test
C:\>ftp xxx.xxx.dk
Tilsluttet xxx.xxx.dk.
220-Microsoft FTP Service
    xxx FTP Service
220 Access to this system is restricted and logged. Any unauthoried access may result in legal actions being taken.
Bruger (xxx.xxx.dk:(none)):

Når den kommer hertil er det som om den ikke vil modtage input fra ftp.bat mere, hvis jeg skriver resten af ftp filen i comandopromten virker det (Brugernavn, Password, cd test, put test.xml, quit).
Når "quit" er udført kører den resten af ftp.bat (Brugernavn, Password, cd test, put test.xml, quit).

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ksoren Nybegynder
31. marts 2009 - 08:48 #1
Du kan lægge ftp-kommandoerne i en fil for sig selv, og i din bat bruge: ftp -s:ftp.txt x.x.x.x