Avatar billede Exposed Nybegynder
31. marts 2009 - 07:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

En webhosting?

Hej Eksperter.

Er der nogen af Jer der kender en god hosting? Det skal helst være dansk, (så man kan bestille .dk domæner) og det skal være til at ændre ini.php filen, så php-safe-mode kan sættes on and off. Er der nogen der kender nogle gode steder??
Avatar billede Slater Ekspert
31. marts 2009 - 08:46 #1
Hvis du kun skal bruge PHP, så er jeg meget glad for min erfaring med DomainDirect.dk. Jeg har to hoteller hos dem, og de er billige, meget stabile og har mulighed for safe_mode off.
- Men det er altså rene Linux-servere, så ingen ASP.
Avatar billede 2c Nybegynder
31. marts 2009 - 09:15 #2
Hvad med http://www.one.com?

Jeg bruger dem til 2 php webhoteller, og er meget glad for dem.

Den 24/12 fik jeg svar på et support spg ca. en time efter jeg havde sendt det :-)

Jeg er dog ikke så meget inde i php-safe-mode, så det ved jeg ikke noget om.
Avatar billede Exposed Nybegynder
31. marts 2009 - 09:21 #3
Hej c2 - one.dk kan man ikke ændre php-safe-mode :) Men tak for dit svar :D
Avatar billede Exposed Nybegynder
31. marts 2009 - 09:22 #4
Hej viperine - tak for dit svar :) Jeg prøver lykken, og bestiller derinde :D