Avatar billede Ishtar Nybegynder
30. marts 2009 - 16:22 Der er 1 løsning

web10 active builder

Hej nu prøver jeg her, Inde i web10's Support er der ekstremt begærnset hjælp, og gider ikke til at oprette en sag hverdag :)

Har en web10 Konto, jeg har nu i et par dage hygget med deres Active Builder, den er nem, den er hurtig, og flexibel. men jeg må sige den er begrænset synes jeg,

Spørgsmålet er, jeg er ude på at lave en side med digte samlinger, der langsomt vokser. Der skal være også en Forum tilknyttet, og kunnne godt tænke mig et system til forsiden hvor jeg kan smide diverse opdateringe ind uden at jeg skal igennem en hel masse design hvergang, feks dagens digt osv. og jeg brænder efter et Rating-system for hver digt etc.

Kan man alt det i active builder? eller er det meget besværligt. og eller synes i jeg skal hellere kaste mig ud i en side fra bunden af, i HTML, da jeg kender lidt til det på begynder niveau. og efter nogeen år uden at lave hjemmeside er næsten det hele gået over til php. som jeg ikke ved en ting om.

PS jeg har web10's billigste løsning til 9 kr mdr.

Forslag / svar og andet eller spm Ønskes :-)

Takker for hjlpen.
Avatar billede Ishtar Nybegynder
30. marts 2009 - 17:45 #1
Jeg sletter denne indlæg da jeg har ombestemt mig! :-)