Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
05. juli 2001 - 22:04 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bryce 3D.......where to find

Jeg er på det seneste begyndt at tegne i 3D, og har til nu brugt programmer som Rhinoceros og 3D-Max, men nu har jeg kastet min kærlighed på et program ved navn Bryce 3D. Jeg søger 4.0 versionen (nyere el. ældre godtages også), men kan ikk\' finde den nogen steder på nettet....... DET IRRETERER MIG GRUSOMT!! Så hvis der er nogen der kan skaffe det eller hved hvor det kan findes bliver jeg GLAD:o)
Selvom du kun ligger inde med en trial version, så svar alligevel. ( Det kan vel for f..... lade sig gøre bare at finde en crack til det...)

HÅBER DER ER NOGEN DER KAN HJÆLPE........ *S*
Avatar billede francke Nybegynder
05. juli 2001 - 22:16 #1
Prøv at kigge på denne side,der er masser at lege med! Det er godt nok ikke den du efterlyser,men lidt har vel også ret!! ;) http://works.3d.com/
Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
05. juli 2001 - 22:31 #2
jeg kan ikk\' rigtig finde noget der jeg kan bruge...... Jeg er ikk\' ude efter at skulle betale fuld pris for det:o)
Avatar billede francke Nybegynder
05. juli 2001 - 22:35 #3
Under download kan du da hente Strata 3D! Jeg synes godt om programmet! ;)
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
05. juli 2001 - 22:59 #4
har du prøvet www.zd.net
Avatar billede javadude Nybegynder
05. juli 2001 - 23:28 #5
Her er et link:

http://download.cnet.com/downloads/0-1461913-100-1486367.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.1486367

Tror nok det er det du leder efter, ellers er jeg sgu blank!

/javadude
Avatar billede javadude Nybegynder
05. juli 2001 - 23:29 #6
Ïkke for at stjæle dine point hacicambaz!

Men her er et link igen!: http://xlink.zdnet.com/cgi-bin/texis/xlink/xlink/search.html?Uch=&Utext=Bryce+3D&db=zd
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
06. juli 2001 - 23:40 #7
javadude: det gøre ikke noget så længe einstein_jr for den ønsket service/hjælp, jeg er ikke ud efter point here. :))

Avatar billede javadude Nybegynder
12. juli 2001 - 17:25 #8
K tak...

/Javadude