Avatar billede ngr Praktikant
28. marts 2009 - 18:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CS 3 Master Collection vil ikke køre under Vista

Jeg er ved at være desperat nu. Pludselig ville de fleste af programmerne ikke køre, men gav denne meget instruktive besked: "Programmet er holdt op med at fungere. Det skyldes en fejl"
Herefter har jeg 2 gange afinstalleret og geninstalleret skidtet. Nu får jeg meldingen:
"Missing required plugins. BRS Pencil Tool ExpandS Pathfinder Suite."
Denne sætning har jeg så googlet og fået at vide, at jeg skal omdøbe en mappe i appdata under users, men det hjælper ikke.
Hjælp!
Avatar billede prodic Mester
28. marts 2009 - 20:45 #1
Prøvet at afinstallere og køre Adobe's uninstall script efterfølgende?
Derpå skal du installere igen.

Hvis det ikke virker så er Adobe's support sikkert villige til at svare.
Avatar billede ngr Praktikant
28. marts 2009 - 21:42 #2
Uninstall script? Hvor er det?
Men jeg har fundet ud af at fejlen (bl.a.?) skyldes, at der mangler en font/skrifttype - ja, man skulle tro, at det er løgn.
Men jeg er ikke sikker på, at alle problemer er løst, så det med scriptet vil jeg gerne prøve.
Avatar billede prodic Mester
28. marts 2009 - 22:22 #3
Avatar billede ngr Praktikant
29. marts 2009 - 21:49 #4
Ja, det bliver jeg velnødt til, for nu vil PS ikke åbne RAW filer.
Men tak for det foreløbig.
Avatar billede justrace Novice
10. juli 2009 - 11:17 #5
??
Avatar billede ngr Praktikant
16. maj 2010 - 01:34 #6
n