Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2009 - 17:08 Der er 8 kommentarer

HJÆLP! Er ved at formatere en Acer travelmate 2420 for en, men de har fået cden væk

Hej alle sammen

Jeg Er ved at formatere en Acer travelmate 2420 for en, men de har fået cden væk, og da jeg ikke kan få den til at boote fra en normal xp? Nogle der ved hvad jeg kan gøre?
Avatar billede hans_bertelsen Nybegynder
28. marts 2009 - 20:36 #1
http://www.hiren.info/
Her findes en boot cd med et program som kan fjerne det pre-installerede styresystem. Herefter skulle du kunne boote med hvad som helst.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2009 - 21:25 #2
Er du sikker på at du har enablet F12 (boot menu)
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2009 - 12:41 #3
Ja har prøvet det f12 noget. Hvad for noget skal jeg vælge inde på hiren.info (:
Avatar billede hans_bertelsen Nybegynder
29. marts 2009 - 16:53 #4
Sorry, det er ikke freeware, så jeg har fundet det program du skal bruge  her: http://www.killdisk.com/downloadfree.htm.
Scroll ned til Booting from cd, og følg instruks.
Din pc skal så sættes til at boote fra cd inde i bios.
Hvis du ikke ved hvordan, må du få en til at hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2009 - 17:31 #5
Hej igen.

Vil du skrive en guide til hvad jeg skal gøre da jeg ikke  er for god til engelsk
29. marts 2009 - 17:39 #6
Avatar billede hans_bertelsen Nybegynder
29. marts 2009 - 21:13 #7
Tak for hjælpen karise_larry, du ved hvor tingene findes.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 09:04 #8
Mange tak :)